Шановні абітурієнти! Відповідно до Умов прийому 2016 року, сервіс подання заяв в електронному вигляді буде відкрито 11.07.2016 року.

Інструкція по роботі з системою



 

І. Загальні положення 

ІІ. Реєстрація вступника 

ІІІ. Електронний кабінет вступника 

ІV. Процедура подання електронних заяв

 

I.                  ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

                Робота системи «Подання та розгляду заяв в електронній формі на участь у конкурсному відборі до вищих навчальних закладів» (далі – «Подання заяв в електронній формі») регламентується Умовами прийому до ВНЗ України у 2016 році та Порядком подання та розгляду заяв в електронній формі на участь у конкурсному відборі до вищих навчальних закладів, затвердженими наказом Міністерства освіти і науки України № 1085 від 15.10.2015 року, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 04.11.2015 року.

Системою «Подання заяв в електронній формі» зможуть скористатися у повній мірі тільки вступники, які мають атестат про повну загальну середню освіту та сертифікати ЗНО 2016 року і бажають вступити на денну форму навчання за ступенями молодший бакалавр,бакалавр (магістр і спеціаліст медичного, фармацевтичного або ветеринарного спрямувань).  

Тільки введення правильних та достовірних даних надають Вам можливість прийняти участь у конкурсному відборі та при успішному його проходженні бути рекомендованими до зарахування в обраний вищий навчальний заклад.

 

1.1. Реєстрація в системі «Подання та розгляду заяв в електронній формі на участь у конкурсному відборі до вищих навчальних закладів»

Зайдіть на сторінку системи «Подання заяв в електронній формі» за адресою http://ez.osvitavsim.org.ua/.

 

      Для початку роботи необхідно зареєструватись у системі. Після ознайомлення з вищевказаними законодавчо-нормативними документами у вікні «Заповнити анкету вступника» натисніть «Реєстрація» для переходу до сторінки «Анкета вступника».

 

II. РЕЄСТРАЦІЯ ВСТУПНИКА

      

Для РЕЄСТРАЦІЇ уважно заповніть у новому вікні всі поля достовірними даними. У випадку, якщо Ви маєте декілька сертифікатів ЗНО, введіть дані з останнього за датою сертифікату. Додати інформацію про інші свої сертифікати ЗНО Ви зможете у електронному «Кабінеті вступника» після реєстрації в системі «Подання заяв в електронній формі».

 

Зверніть увагу! Перед тим, як встановити позначки, ви повинні ознайомитись з Умовами прийому, вимогами до вступників для подачі електронних заяв та інформацією щодо надання згоди на обробку персональних даних.

2.1. Поля, які необхідно заповнити:

 

Логін – можете ввести бажаний для Вас логін. Він має включати латинські літери та/або цифри. Після введення логіну система автоматично перевірить його на співпадіння з уже існуючими. У випадку, якщо буде зафіксовано ідентичність логінів, Вам буде видано попередження. Для вирішення проблеми Вам треба створити унікальний логін.

Адреса електронної пошти – введіть адресу своєї діючої електронної пошти. На цю адресу Вам надійде логін та пароль доступу до системи.
Номер сертифікату ЗНО – 7 цифр номера сертифікату.
Пін-код – 4 цифри пін-коду сертифікату ЗНО.

Рік отримання – оберіть з випадаючого списку рік отримання сертифікату ЗНО.

Cерія атестата – серія атестата про повну загальну середню освіту – дві літери.

Номер атестата – номер атестата про повну загальну середню освіту – 8 цифр.

Середній бал атестата – середній бал атестата про повну загальну середню освіту.

ВАЖЛИВО! При введенні даних середнього балу атестата про повну загальну середню освіту будьте дуже уважні, оскільки ці дані Ви надалі змінити не зможете і всі електронні заяви будуть подані саме з цим балом. Якщо навчальний заклад при перевірці виявить помилкові дані про середній бал атестату, він має право відмовити Вам в участі у конкурсному відборі.

Після заповнення форми натисніть кнопку «Далі».

ВАЖЛИВО! В системі «Подання заяв в електронній формі» можуть брати участь тільки особи, які мають сертифікат ЗНО 2016 року та атестат про повну загальну середню освіту. Системою буде надіслано запит до ЄДЕБО для перевірки правильності внесених даних.

 

2.2. Завершення реєстрації

     

В якості підтвердження вказаних даних в ЄДЕБО буде створено обліковий запис, логін та пароль якого надалі буде Вашим для доступу до особистого «Кабінету вступника» системи «Подання заяв в електронній формі».

У разі успішної реєстрації Ви отримаєте на екрані повідомлення. У цьому повідомленні також буде відображений ЛОГІН та надано ПАРОЛЬ для входу в електронний «Кабінет вступника».

На вказаний e-mail Вам також надійде повідомлення з логіном та паролем (не знищуйте його!)

 

ІІІ. ЕЛЕКТРОННИЙ КАБІНЕТ ВСТУПНИКА

 

3.1. Вхід в електронний кабінет

 

Успішна реєстрація в системі «Подання заяв в електронній формі» надає можливість увійти до електронного «Кабінету вступника» на сайті http://ez.osvitavsim.org.ua/. Кнопка «Вхід» знаходиться на головній сторінці у правому верхньому кутку вікна.



У вікні, що відкрилося введіть Ваші логін та пароль:

Після заповнення форми натисніть кнопку «Далі».

 

      Якщо Ви забули пароль від особистого електронного кабінету натисніть кнопку «Забув пароль» у правому верхньому кутку вікна.



      У вікні, що відкрилося введіть логін, дані сертифікату ЗНО та символи з малюнку нижче:

Після заповнення форми натисніть кнопку «Далі».

 

      На екрані з’явиться повідомлення щодо зміни паролю від електронного кабінету.



Лист з новим паролем Ви знайдете на електронній пошті, яку було вказано при Реєстрації:



Зверніть увагу! У випадку, якщо після вводу логіну та паролю знову завантажується головна сторінка, необхідно «очистити» історію та кеш браузера за весь період або змінити браузер.

 

3.2. Внесення даних в "Кабінеті вступника"

 

      Після успішної авторизації відкриється вікно електронного «Кабінету вступника» системи «Подання заяв в електронній формі», з інформацією про Ваш атестат та сертифікат ЗНО.

У «Кабінеті вступника»:

·        заповніть обов’язкові особисті дані для подання електронних заяв (номер мобільного та домашнього (стаціонарного) телефону;

·        можливо переглянути бали предметів для вступу;

·        здійсніть подання заяв до ВНЗ України та переглядайте їх поточний стан.

 

Зверніть увагу! Після подання хоча б однієї заяви до навчального закладу редагування середнього балу буде недоступним. З питань корегування середнього балу, якщо є подані заяви необхідно звернутися безпосередньо до навчального закладу, в який подано заяву.


3.3. Процедура заповнення обов'язкових даних

До уваги! Ви не зможете розпочати подання заяв без внесення обов'язкових даних. Для їх заповнення натисніть кнопку «Змінити» або «Перейти до заповнення даних» в нижній частині вікна.

 

Важливо! При заповненні обов’язкових даних поля: стать, громадянство та дата народження заповнюються автоматично на підставі даних атестату та сертифікату ЗНО 2016 року та не змінюються.

Контактні телефони потрібні для оперативного зв'язку ВНЗ з вступником. Співробітники приймальних комісій потребують оперативного зв'язку зі вступниками чи їх батьками, тому вкажіть декілька телефонних номерів для зв'язку.

Номер Вашого мобільного телефону  є обов'язковим полем, без заповнення яких у Вас не буде змоги подавати заяви в системі «Подання заяв в електронній формі».

Після заповнення обов'язкових особистих даних вступника натисніть кнопку «Зберегти».

 

ІV. ПРОЦЕДУРА ПОДАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ЗАЯВ

 

4.1. Порядок подання електронних заяв

        Для подання заяви на вступ до вищого навчального закладу натисніть на посилання «Подати заяву», після чого з'явиться форма подання заяви до ВНЗ.

 



        Обрати вищий навчальний заклад можна у два способи, поставивши відповідну відмітку у формі пошуку:

·        за розташуванням вищого навчального закладу;

·        за бажаною спеціальністю навчання.

 

4.2. Пошук вищого навчального закладу за місцем його розташування

        

Якщо Ви знаєте, до якого вищого навчального закладу бажаєте подати заяву, оберіть пошук за розташуванням. Для цього поставте відмітку «За розташуванням».
        У формі пошуку вищого навчального закладу за розташуванням необхідно обрати (у визначеному порядку):

·        Область;

·        Населений пункт;

·        Вищий навчальний заклад;

·        Спеціальність;

·        Факультет;

·        Спеціалізацію (якщо вона існує).

·    Пріоритет заяви (при поданні заяви на спеціальність (спеціалізацію), на якій передбачено прийом за кошти державного бюджету);

·    Встановіть позначку «За кошти фізичних або юридичних осіб (контракт)» (для подання заяви на спеціальність (спеціалізацію), на якій не передбачається прийом за кошти державного бюджету, кількість подання таких заяв не обмежується).

 

4.3. Пошук вищого навчального закладу за спеціальністю

 

Якщо Ви ще не визначились, до якого вищого навчального закладу бажаєте подати заяву, оберіть пошук за спеціальністю.

У формі пошуку вищого навчального закладу за напрямом необхідно обрати:

·        Спеціальність;

·        Населений пункт;

·        Вищий навчальний заклад;

·        Факультет;

·        Спеціалізація (якщо вона існує).

·    Пріоритет заяви (при поданні заяви на спеціальність (спеціалізацію), на якій передбачено прийом заяв за кошти державного бюджету);

·    Встановіть позначку «За кошти фізичних або юридичних осіб (контракт)» (для подання заяви на спеціальність (спеціалізацію), на якій не передбачається прийом за кошти державного бюджету, кількість подання таких заяв не обмежується).

УВАГА! Якщо перелік «активний» (дозволяє робити вибір) це означає, що Ви повинні обов'язково обрати якийсь із запропонованих варіантів. Доки всі поля доступні для вибору не будуть заповнені, Ви не зможете надіслати заяву до вищого навчального закладу. Якщо в переліку є поля, дані в яких відсутні (не дозволяє робити вибір), це означає, що при обраних вище варіантах це поле не актуальне і його заповнювати не потрібно.

 

4.4. Додаткові дані заяви

        

При поданні електронної заяви зазначте, чи маєте потребу у гуртожитку та поставте позначку про ознайомлення з правилами прийому дo обраного вищого навчального закладу:

 



        Перевірте свій вибір та натисніть «Подати заяву»

        Після цього подану заяву буде додано до переліку Ваших заяв.

 

4.5. Скасування заяви вступником

 

        У разі помилкового подання заяви Ви маєте можливість СКАСУВАТИ спробу подання заяви, якщо її ще не оброблено навчальним закладом. Для цього натисніть «Скасувати» у відповідній заяві.

 

4.6. Стан розгляду заяв

        

Після подання заяви на вступ Вам необхідно чекати повідомлення щодо результатів розгляду Вашої заяви у ВНЗ.

В залежності від стану розгляду Вашої заяви її статуси змінюються. Нижче зазначено можливі статуси електронної заяви:

Зареєстровано в ЄДЕБО – підтвердження факту подання електронної заяви до обраного вступником вищого навчального закладу.

 

Потребує уточнення вступником - електронну заяву прийнято ВНЗ до розгляду, але дані стосовно вступника потребують уточнення. Після присвоєння електронній заяві цього статусу ВНЗ зобов'язаний невідкладно надіслати вступнику повідомлення з переліком даних, які потребують уточнення, та в який спосіб їх необхідно подати.

 

Зареєстровано у ВНЗ - електронну заяву прийнято у ВНЗ до розгляду, заведено особову справу вступника з персональним номером та розпочато процес щодо прийняття рішення про допуск вступника до участі у конкурсному відборі.

 

Допущено до конкурсу - власника зареєстрованої електронної заяви допущено до участі у конкурсному відборі.

 

Відмовлено ВНЗ - власника зареєстрованої електронної заяви не допущено до участі у конкурсному відборі на підставі рішення приймальної комісії. У разі присвоєння електронній заяві цього статусу ВНЗ зазначає причину відмови.

 

Скасовано вступником (або ВНЗ) - спроба подання заяви вважається невикористаною у наступних випадках:

Подану електронну заяву скасовано вступником в особистому електронному кабінеті до моменту встановлення заяві статусу «Зареєстровано у ВНЗ» або «Потребує уточнення абітурієнтом».

Подану заяву анульовано навчальним закладом за рішенням приймальної комісії до моменту встановлення статусу «Рекомендовано до зарахування» за умови, що НЗ виявлено технічну помилку, зроблену під час внесення даних до ЄДЕБО, з обов’язковим зазначенням причини скасування. .
У разі присвоєння цього статусу заява вважається неподаною, а факт такого подання анулюється в ЄДЕБО.

 

Рекомендовано до зарахування - інформація про проходження вступником конкурсного відбору на навчання за кошти державного бюджету у термін до 5 серпня 2016 р. або за кошти фізичних та юридичних осіб. У разі присвоєння електронній заяві такого статусу для зарахування на навчання за кошти державного бюджету вступник зобов'язаний виконати вимоги Умов Прийому на 2016 р., затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 15 жовтня 2015 року № 1085 (далі – Умови прийому).

 

Виключено із списку рекомендованих - вступник втратив право бути зарахованим на навчання до обраного ВНЗ у зв’язку з невиконанням вимог Умов прийому або їх порушенням, зарахуванням на навчання до іншого НЗ тощо. При встановленні заяві такого статусу ВНЗ обов’язково зазначає причину виключення.

 

Включено до наказу - наказом про зарахування на навчання вступника зараховано до ВНЗ.

 

 

Зверніть увагу! Заява подана до обраного ВНЗ особисто (в паперовому вигляді) відображається в електронному кабінеті на початковому етапі зі статусом «Зареєстровано у ВНЗ». Подальша історія зміни статусів аналогічна вищезгаданим.

 

 

Бажаємо успіхів!